Пилипчук Тарас
Костянтинович
Дата і місце
народження
18.11.1987 р. с.
Зарічне Гощанського району Рівненської області
Повна домашня адреса
з поштовим індексом, телефон, e-mail
35442, Рівненська
область, Гощанський район, с. Зарічне, вул. Зелена, 7
тел. 0937163886
e-mail – istorik_2009@ukr.net
Які навчальні
заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Рівненський державний
гуманітарний університет, 2010
Спеціальність
«учитель історії і правознавства»
Місце роботи
(повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Рівненська
класична гімназія «Престиж» Рівненської міської ради
м. Рівне вул.
Д.Галицького, 15 тел. 23-33-45, prestizh92@i.ua
Стаж роботи:
загальний:
5 років
у тому числі
педагогічний:
5 років
Кваліфікаційна
категорія:
Спеціаліст ІІ кваліфікаційної
категорії
Класи в яких
викладаєте:
5 кл., 6 кл., 8
кл., 9 кл., 10 кл.
Педагогічне кредо:
"Мудрий не той, хто
знає багато, а той, чиї знання корисні "
Інноваційні форми
роботи та технології, що використовуєте
Проектна технологія, технологія проблемного навчання, технологія кооперативного
навчання, особистісно-орієнтоване навчання та інтерактивні методи навчання на
уроках: “Мікрофон”, робота в
малих группах, “Мозковий штурм”, “Займи позицію”, “Навчаючи-вчуся”, робота в
парах, «Акваріум» , «Коло ідей» тощо.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Досягти успіху не означає, що ви повинні
зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і
всі, тільки виключно добре.
Колін Тернер
Я
- учитель... Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, в свої
думки, подумати про себе.
Чи
вистачить мені сил йти в ногу з часом, бути цікавим, різним, новим? Всі ці роки
я ні на хвилину не забував народну мудрість і намагався слідувати їй:
«виховувати «крилатого» може тільки «крилатий» педагог, виховувати щасливого
може тільки щаслива, а сучасного - тільки сучасна людина»
Учитель
- це стан душі. Це спосіб життя.
«Я
буду вчителем!» … Скільки разів повторював цю фразу!
І
скільки внутрішньої боротьби: бути чи не бути учителем? Бути! З якою метою?
Бажання бути корисним (так вчили мої вчителі), бажання багато знати (це мої
відчуття), бажання комусь допомогти (це ж так звично).
Яким
повинен бути вчитель? Адже це мені вести по сходинках в доросле життя вченого,
лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане,
несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент особистості.
Діяльність
вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра,
поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх
розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті.
Від
особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Працю
вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓ явитися
через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати
помилок. Шлях дитини-учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної
землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю. Впевнений, що як хірург повинен
бути з чистими руками, так і вчитель – з чистими намірами.
Колись
я, будучи дитиною, з «чистого аркуша», засвоював ази наук від своїх шкільних
вчителів – розпочинав свій шлях в «прекрасне майбутнє», так і мої учні,
сподіваюсь, гідно пройдуть по життю, знайшовши свою життєву стежину.