Про мене

Прізвище, імя та по батькові
Пилипчук Тарас Костянтинович
Дата і місце народження
18.11.1987 р. с. Зарічне Гощанського району Рівненської області

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
35442, Рівненська область, Гощанський район, с. Зарічне, вул. Зелена, 7
тел. 0937163886

Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Рівненський державний гуманітарний університет, 2010
Спеціальність «учитель історії і правознавства»

Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Рівненська класична гімназія «Престиж» Рівненської міської ради
м. Рівне вул. Д.Галицького, 15 тел. 23-33-45, prestizh92@i.ua

Стаж роботи: загальний:
5 років

у тому числі педагогічний:
5 років

Кваліфікаційна категорія:
Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії

Класи в яких викладаєте:
5 кл., 6 кл., 8 кл., 9 кл., 10 кл.

Педагогічне кредо:
"Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні "

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Проектна технологія, технологія проблемного навчання, технологія кооперативного навчання, особистісно-орієнтоване навчання та інтерактивні методи навчання на уроках: “Мікрофон”, робота в малих группах, “Мозковий штурм”, “Займи позицію”, “Навчаючи-вчуся”, робота в парах,  «Акваріум» , «Коло ідей» тощо.


Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.
Колін Тернер
Я - учитель... Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, в свої думки, подумати про себе.
Чи вистачить мені сил йти в ногу з часом, бути цікавим, різним, новим? Всі ці роки я ні на хвилину не забував народну мудрість і намагався слідувати їй: «виховувати «крилатого» може тільки «крилатий» педагог, виховувати щасливого може тільки щаслива, а сучасного - тільки сучасна людина»
Учитель - це стан душі. Це спосіб життя.
 «Я буду вчителем!» … Скільки разів повторював цю фразу!
І скільки внутрішньої боротьби: бути чи не бути учителем? Бути! З якою метою? Бажання бути корисним (так вчили мої вчителі), бажання багато знати (це мої відчуття), бажання комусь допомогти (це ж так звично).
Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести по сходинках в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент особистості.
Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає знайти правильну дорогу в житті.
Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓ явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини-учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю. Впевнений, що як хірург повинен бути з чистими руками, так і вчитель – з чистими намірами.
Колись я, будучи дитиною, з «чистого аркуша», засвоював ази наук від своїх шкільних вчителів – розпочинав свій шлях в «прекрасне майбутнє», так і мої учні, сподіваюсь, гідно пройдуть по життю, знайшовши свою життєву стежину.